Ku každej jednotlivej zákazke pristupujeme s pokorou. Len tak sa môžeme stále učiť niečo nové, poznávať taje a možnosti materiálov, čo sa odráža na výsledných šperkoch. Kladieme dôraz na návrh jedinečných kolekcií snubných prsteňov aj zásnubných prsteňov.

Dozvedieť sa viac informácií...

Sprievodca nákupom

  • postup objednania
  • reklamácia a záruka
  • obchodné podmienky
  • ochrana osobných údajov

Postup objednania

Po dokončení výberu šperku vyplňte a odošlite objednávkový formulár.

Prekontrolujeme vami zadané údaje v objednávke. Akceptujeme iba korektne vyplnené objednávky.

Zvoľte si požadovanú formu platby:

V prípade zásnubných prsteňov môžete zvoliť platbu „V hotovosti / Dobierkou“ či „Platba dopredu online prevodom“.

Pri snubných prsteňoch je možné platbu vykonať iba „Platbou dopredu online prevodom“.

„Platba dopredu online prevodom“:

Pri voľbe tejto formy platby je možné platobnou kartou uhradiť celkovú sumu objednávky. Prvým krokom je zvolenie typu platobnej karty. Následne budete presmerovaní na on-line platobnú bránu Českej spořitelny a. s. Nasledujte jednotlivé kroky až do úspešného vykonania platby. Obratom Vám príde na uvedený e-mail potvrdenie o vložení objednávky do databázy.

Bezpečnosť:

Prenos údajov o Vašej platobnej karte je zabezpečený šifrovacím protokolom SSL. Na potvrdenie platby musí Váš prehľadávač podporovať Javascript.

Význam polí:

Ak chcete vyvolať pomocníka k daným poliam, kliknite na otáznik pri danom poli. Zobrazí sa Vám pomocník, ako pole správne vyplniť.

Karta pre platbu:

Brána akceptuje všetky karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Karty Maestro bez CVV/CVC nie sú podporované. Uistite sa vo svojej banke, že Vaša karta má aktivovanú možnosť nákupu na internete.

Registrovaná platba:

Ak vám platobná brána ponúka možnosť uloženia platobnej karty pre ďalšie nákupy, môžete využiť službu registrovanej platby. Tá uloží časť vašich kartových údajov pre budúce nákupy u obchodníka.

3-D Secure:

Ak je Vaša karta zapojená do programu 3-D Secure, môžete byť po kliknutí na tlačidlo „Zaplatiť“ vyzvaní na zadanie Vášho 3-D Secure hesla na stránkach vydavateľskej banky.

Pri neúspešne vykonanej platbe budete o tejto skutočnosti prostredníctvom platobnej brány informovaní. Vráťte sa späť na svoju objednávku a platbu môžete opakovať. Ak však prehľadávač vypnete, dôjde k strate dát a objednávku bude nutné vyplniť znovu.

Platba „V hotovosti“:

Pri zvolení platby „V hotovosti“ je možné platbu celkovej sumy vykonať až pri samotnom vyzdvihnutí zákazky v jednej z predajní BISAKU klenotníctva. Platbu je možné vykonať iba v hotovosti.

Platba „Dobierkou“:

Pri zvolení platby a prevzatí dobierkou bude Vaša zákazka odoslaná prostredníctvo Českej pošty a. s. formou cenného balíka na udanú adresu. Tovar je možné uhradiť dopravcovi iba v hotovosti. Poštovné a balné sú vždy zdarma. Každá zásielka je poistená a dopravca za tovar ručí. Odovzdaním tovaru Českej pošte a. s. na prepravu sme splnili povinnosť tovar dodať.

Z vyššie uvedených dôvodov si vždy pri prevzatí dôkladne prekontrolujte neporušenosť obalu zásielky. Česká pošta a. s. dodáva cenné balíky do 2 – 3 pracovných dní na území Českej republiky, na Slovensko 4 – 5 pracovných dní (za nedodržanie dodacej lehoty zo strany Českej pošty a. s. neručíme). Doručenie zásielky do štátov EÚ aj mimo nej je možné iba po predchádzajúcom vzájomnom dohovore. Táto služba je spoplatnená.

Pri zaslaní objednávky na Slovensko zásielku preberá Slovenská pošta a môže dôjsť k zohľadneniu ceny objednávky vzhľadom na aktuálny kurz.

Všetky formy prevzatia a úhrady celkovej sumy objednávky sú úplne zdarma (výnimkou je poštovné do štátov mimo EÚ).

Ihneď po zvolení typu platby a jej následnom uskutočnení v prípade „Platby dopredu online prevodom“ dostanete e-mailom potvrdenie o prijatí vašej objednávky.

Od tejto chvíle započína výrobná/dodacia lehota objednávky, ktorá je vždy aktuálna k dátumu uskutočnenia objednávky. Môže sa líšiť v závislosti od aktuálnej zaťaženosti výroby. Výnimočne môže byť dodacia lehota predĺžená našou spoločnosťou o 7 dní; o dlhší čas môže byť dodacia lehota predĺžená už len po dohode s Vami (napr. v období preťaženia výroby a pod.). O tejto skutočnosti bude zákazník včas informovaný. Verte, že je aj v našom záujme Vám dodať šperk čo najskôr k obojstrannej spokojnosti.

Približne v polovici výrobného procesu budete informovaní formou e-mailu naším informačným systémom o stave Vašej objednávky.

O dokončení zákazky ste opäť informovaní e-mailom a poprípade aj telefonicky. V nadväznosti na preferovaný spôsob prevzatia objednávky je Vaša zákazka pripravená na vyzdvihnutie na našej predajni alebo je odoslaná ako cenný balík Českou poštou a. s.

 

OBCHODNÉ PODMIENKY

Vendome s.r.o.
Jánská 12, 602 00 Brno
IČ: 47907401, DIČ: CZ47907401

Zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Brne v oddieli C, vložka číslo 9570

Podmienky objednania

  • Zmluvný vzťah medzi kupujúcim (podľa údajov vyplnených v objednávke) a predávajúcim BISAKU klenotníctvo (VENDOME s.r.o.,Jánská 12, 602 00 Brno IČ: 47907401) vzniká na základe odoslania objednávky a zvolenia typu platby.
  • Kupujúci je povinný uviesť v objednávke všetky údaje pravdivo. Nesprávne alebo neúplne zadané informácie kupujúcim nemôžu byť neskôr uznané ako dôvod na reklamáciu. Preto vás prosíme o starostlivé zmeranie a zadanie veľkosti vašich prstov. Neskoršími úpravami prsteňov môžu vzniknúť komplikácie. Predovšetkým s usadením kameňov, povrchovými úpravami a pod. V prípade niektorých modelov (predovšetkým s osadením kameňov okolo celého obvodu prsteňa) nie je možná akákoľvek úprava veľkosti prsteňa.  
  • Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný šperk presne podľa popisu na webových stránkach a podľa objednávky vyplnenej kupujúcim. Šperky sú označené puncom Českého puncového úradu podľa zákona č. 539/92 Zb. o puncovníctve a skúšaní drahých kovov. K všetkým šperkom osadeným diamantmi (briliantmi) dodávame certifikát o pravosti a kvalite kameňov (4C), kde je uvedená hmotnosť v karátoch (ct), typ obrúsenia, čistota a farba diamantu.
  • Objednaný šperk vám je osobne odovzdaný či doručený v originálnej škatuľke BISAKU s daňovým dokladom (paragón) na celkovú sumu objednaného tovaru.

Dodacie lehoty

Bežné dodacie lehoty na všetok tovar sa pohybujú v závislosti od aktuálneho zaťaženia našej dielne. V prípade zásnubných prsteňov, ktoré máme väčšinu skladom v ponúkaných variantoch, je dodacia lehota okolo 5 pracovných dní.

V prípade snubných prsteňov, ktoré pre vás vyrábame na zákazku, sa dĺžka výroby aktuálne pohybuje medzi 5 – 6 týždňami. Výnimočne môže byť dodacia lehota predĺžená našou spoločnosťou o 7 dní; o dlhší čas môže byť dodacia lehota predĺžená už len po dohode s Vami (napr. v období preťaženia výroby a pod.). O tejto skutočnosti bude zákazník včas informovaný. Verte, že je aj v našom záujme Vám dodať šperk čo najskôr k obojstrannej spokojnosti.
 

Reklamácia a záruka

Všetky šperky zakúpené cez naše webové stránky sú originálnym produktom značky BISAKU a vzťahuje sa na ne záruka 24 mesiacov. Výnimkou sú snubné prstene, na ktoré dávame doživotnú záruku.

  • Záruka sa vzťahuje na chyby materiálu a preukázateľné výrobné chyby.
  • Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie (deformáciu pôsobením vonkajšej sily), poškodenie povrchovej úpravy (poškrabanie) a poškodenie vzniknuté nesprávnym používaním výrobku.
  • Záruka taktiež zaniká pri akomkoľvek zásahu do tovaru treťou osobou. V prípade akejkoľvek požiadavky na úpravu či zmenu nášho výrobku (zmenšenie, leštenie, obnovenie matovania a pod.), prosíme, navštívte zásadne len naše predajne BISAKU KLENOTNÍCTVO.
  • Chyba vzniknutá v dôsledku chybne či neúplne zadaných informácií zákazníkom v objednávkovom formulári sa ako dôvod reklamácie neuznáva (upozorňujeme, aby ste venovali meraniu veľkosti svojich prstov zvýšenú pozornosť a starostlivosť).

Pri uplatnení reklamácie je potrebné zaslať tovar na svoje náklady na adresu našej prevádzkarne, pričom k zásielke s tovarom musia byť pripojené vaše kontaktné údaje, názov tovaru, popis poruchy, dátum a váš podpis a ďalej dodací list, záručný list, doklad o zaplatení. Zároveň uveďte, prosím, svoje telefónne číslo a e-mail, aby sme vás mohli pružne a rýchlo kontaktovať o stave reklamácie. Tovar je možné vrátiť taktiež priamo v predajni spoločnosti na adrese: BISAKU butik Bratislava, Námestie SNP 19, 811 08 Bratislava.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude chyba skúmaná ani uznaná a tovar bude vrátený späť zákazníkovi na jeho náklady.

Ak je chyba odstrániteľná, naša spoločnosť chybu odstráni na svoje náklady v čo možno najkratšom čase.

Ak je chyba neodstrániteľná, po dohovore so zákazníkom ponúkame poskytnutie zľavy, výmenu chybného tovaru za nový alebo za iný výrobok, poprípade vrátenie peňazí formou hotovosti na predajni či zložením predmetnej sumy na účet uvedený zákazníkom. Naša spoločnosť zaistí vybavenie reklamácie v čo možno najkratšom čase. Vyhradzuje si však právo možnosti využiť zákonnú 30-dňovú lehotu na vybavenie reklamácie odo dňa prijatia. Záručná lehota sa predlžuje o trvanie reklamačného konania.
 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Tovar vyrobený na zákazku nie je možné vrátiť, je možné ho reklamovať z dôvodu výrobných chýb podľa záruk poskytovaných pri jednotlivých druhoch výrobkov.
 

Ochrana osobných údajov

Naša spoločnosť ako prevádzkovateľ vyhlasuje, že všetky osobné údaje zákazníka sú dôverné a sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Českej republiky. Prístup k týmto údajom je umožnený iba pracovníkom našej spoločnosti. Spoločnosť sa zaväzuje, že osobné údaje o zákazníkovi neposkytne tretej osobe.